Přeskočit na hlavní obsah

Bez snídaně by to nešlo!


Co rádi snídáte?

Od doby, kdy jsem začala řešit svoji váhu a to, co jím, což je zhruba tak 4 roky, snídám každé ráno ovesnou kaši. Za těch pár let bych jiné snídaně spočítala na prstech jedné ruky. 

Miluju sladké snídaně a zároveň vím, že nacpat se bábovkou od maminky a zapít ji kakaem mi pro den moc energie nedá. 
Kaše je nejlepší způsob, jak do sebe dostat potřebné živiny a tím nastartovat supr den. Normálně si ji moc nezdobím, protože jakmile do ní ponořím lžičku, vše pečlivě promíchám a za pár minut ji mám v sobě :-) Tak moc ji miluju, že bych ji mohla jíst 5x denně a pořád by to bylo málo.

Momentálně nemám stanovené množství, protože si ji přizpůsobuji dalším jídlům během dne, vše si ráno nebo den předem plánuji v kalorických tabulkách, ale průměrně moje ovesná vypadá takto:

-> 60 g ovesných vloček (často míchám třeba 20:20:20 ovesné, špaldové, pohankové apod.)
-> 10-20 g kešu másla
-> ovoce
-> skořice
-> My Protein syrup

Kešu máslo jsem si zamilovala. Není to moc dlouho, kdy jsem jím nahradila arašídové. Proč? Protože arašídy ve skutečnosti nejsou ořechy, jak si mnoho lidí myslí, ale luštěniny! Arašídy jsou také zdravé - ale zkrátka kešu jsou kešu <3 Sice není nad to udělat si máslíčko domácí, ale i přesto si ho kupuju. Momentálně ujíždím na másle od Protein Works, které je cenově přijatelné a opravdu výborné. Mňam.

Ovoce mám ráda snad úplně všechno. Často mám nějaké v mrazáku, to pro případ, kdybych zrovna neměla žádné čerstvé, miluji lesní plody, třešně, višně, jahody. Ale takový banán v kaši, to je něco. K němu přidat kyselý rybíz a máte dokonalou mističku těch nejlepších chutí :-) Gramáž moc neřeším, záleží, jak se ten den cítím a jak moc mám na něj chuť.

My protein syrup je naprosto špičková věc. 0 kalorií, cukrů, prostě jen dokonalá chuť, která vám kaši skvěle osladí. Momentálně mám příchuť ananas/kokos, která je stejně jako butterscotch naprosto dokonalá. Bohužel jablko/skořice mě zrovna neoslovila.


K snídani si zároveň míchám zelený ječmen z DMka, do sklenice o objemu 0,7 l, beru vitamin B12, Biotin a vše ještě zapíjím čajem Kontrihel.


A pak vyrážím do práce nebo zkrátka vstříc novému dni:-)


A co snídáte vy?


Krásný den!

Komentáře